I CP modtager vi hvert år en del forespørgsler på sponsorater. Vores sponsorpolitik er udarbejdet for at give svar på, hvordan vi prioriterer sponsorater. Inden du eventuelt vælger at udfylde ansøgningsskemaet, beder vi dig derfor læse nedenstående igennem. Dermed får du det bedste grundlag for at vurdere, om CP er den rette virksomhed at søge sponsorat hos.
Vi lægger vægt på, at de organisationer, vi sponsorerer, deler CP’s grundlæggende værdier, og at de sponsoraftaler, vi indgår, bidrager til at udvide kendskabet til virksomhedens budskaber.
CP opfatter sponsorater som en gensidig aftale, der skal skabe værdi for begge parter. Således indgår vi ikke sponsoraftaler, der reelt er donationer. Vi sponsorerer heller ikke – eller yder støtte i nogen form – til politiske eller religiøse partier, foreninger eller organisationer.
CP forventer, at en sponsoraftale skal:
- være en aftale mellem to ligeværdige parter og til gensidig glæde og gavn.
- indeholde unikke muligheder for at øge kendskabet til CP – ikke blot i form af eksponering af vores logo.
- være i naturlig overensstemmelse med og understøtte CP’s værdier, som er kvalitet, dialog, samarbejde, ansvar, respekt og kreativitet.
- have en tydelig og konkret målsætning for begge aftalens parter.Alle ansøgninger gennemgås og vurderes ud fra denne politik
Udfyld ansøgningsskemaet herunder.
Vi tilstræber at bevare ansøgere inden for 14 dage. Bemærk, at en sponsoransøgning skal være os i hænde senest 6 uger inden, at en eventuel aftale kan træde i kraft.